Fashion

Twój pokaz na WARSAW FASHION STREET 2014!

Dorota Wróblewska , Luty 13, 2014 475 Fashion
WARSAW FASHION STREET 2014
Specjalna oferta z okazji 10-lecia projektu!!!
Jeżeli marzysz o zaprezentowaniu swojej kolekcji na prestiżowym wydarzeniu mody w Warszawie
Nie boisz się wielotysięcznej publiczności, fotografów i kamer
To mamy dla Ciebie propozycję !!!
Zaprezentuj swoją kolekcję na profesjonalnym wybiegu podczas Warsaw Fashion Street
Tak długiego wybiegu nie ma nigdzie w Polsce!
Z naszej strony gwarantujemy; Technikę- światło, wybieg, telebim, oprawę muzyczną Wsparcie artystyczne- modelki, choreografię Katarzyny Sokołowskiej, makijaż i fryzury PR- promocja kolekcji na nośnikach Sophisti Group i w programie WFS 2014 Sponsorzy- każdy z projektantów ma możliwość podziękowania swoim sponsorom otrzymując w pakiecie wyświetlenie logo na telebimie, podziękowanie przez prowadzących na scenie Pokaz w jubileuszowej cenie
8 sylwetek 8 000+VAT
16 sylwetek 10 000 +VAT
24 sylwetki 12 000+VAT UWAGA! Producent zastrzega sobie prawo do selekcji zgłoszonych kolekcji. Zainteresowanych proszę o kontakt: aga@mediasukces.pl
 

Ania Kruk zaskakuje!

Dorota Wróblewska , Styczeń 13, 2014 0 Fashion
Dostałam informacje prasową, że ANIA KRUK błyszczy w nowej kolekcji FASHION. Potwierdzam, bo kolekcja subtelna, ciekawa i nowoczesna. Kryształy Swarovskiego w połączeniu z minimalistycznymi powierzchniami tworzą karnawałową kolekcję FASHION marki ANIA KRUK. To ponadczasowa propozycja dla kobiet, które lubią błyszczeć. Kolekcja FASHION to minimalizm doprawiony odrobiną blichtru. Chcemy błyszczeć: ale zachowując klasę i styl, dlatego zestawiliśmy gładką, wypolerowaną powierzchnię metalu z pojedynczymi kryształami Swarovskiego – tłumaczy Ania Kruk, dyrektor kreatywna i główna projektantka marki. W kolekcji znajdziemy bransolety, wisiorki, kolczyki i pierścionki – te ostatnie również w nietypowych rozmiarach, do noszenia na wyższej części palca. Ceny biżuterii: 59 – 89 zł Kolekcja bardzo ciekawa w przystępnym cenach. Jestem miło zaskoczona.

Torebki Casati Collection

DW , Styczeń 09, 2014 0 Fashion

Inspiracją nowej kolekcji torebek CH Carolina Herrera jest Marchesa Luisa Casati, włoska arystokratka, jedna z najbardziej legendarnych i rozpoznawalnych w artystycznym świecie kobiet w historii.
Casati - ikona i nieustające źródło inspiracji przez kilka pierwszych dziesięcioleci XX wieku, swoim ekstrawaganckim stylem życia, odważnym podejściem do mody i ekstrawagancką osobowością, urzekła wielu wpływowych artystów i projektantów epoki. Uważana za pierwszą na świecie kobietę – dandysa europejskiej society. Była muzą dla autorów zarówno głośnych portretów jak i innowacyjnych kolekcji, co zaspokajało jej potrzebę nieśmiertelności. Często cytowano jej powiedzenie “Chcę być żywym dziełem sztuki”. W tym właśnie duchu Carolina Herrera czerpie inspirację z Marchesy dla nowej kolekcji akcesoriów.
Na prostą estetykę kolekcji Casati składa się oryginalna skóra Denver charakteryzująca się miękką teksturą i nieskazitelnym wyglądem, która doskonale kontrastuje z płóciennym, strukturalnym wnętrzem. Torebki oznaczone są nazwami Marchesa, Luisa i Stampa dyskretnie umieszczonymi na każdej, co nadaje im wyjątkowy styl i podkreśla ich niepowtarzalny design.
Każda z nich posiada złote, prostokątne zamknięcie stanowiące wspólny element wizualny tych trzech modeli i stanowi ukłon w kierunku Marchesy i jej miłości do ekstrawaganckiej, wyrazistej biżuterii.
 

Druga odsłona kolekcji Tomasz Jacyków dla Franco Bellucci

Dorota Wróblewska , Grudzień 14, 2013 1 Fashion
Franco Bellucci prezentuje drugą odsłonę kolekcji zaprojektowanej przez Tomasza Jacykowa. Sześć nowych wzorów ponownie zachwyca najwyższej jakości, ręcznym wykonaniem oraz niepowtarzalnym wzornictwem, zapewniając przyszłym nabywcom poczucie luksusu i wyjątkowości. W kolekcji znajdują się nie tylko pakowne torby idealne do casualowych stylizacji, ale także ekstrawaganckie kopertówki z teksturowanej ilakierowanej skóry w kolorze głębokiej zieleni i supermodnego srebra. Dodatkowym atutem akcesoriów są detale. Frędzle, oryginalne łańcuszki i przeszycia to elementy, które każdej torebce dodają nietuzinkowego charakteru.
Do sklepów należy się spieszyć, gdyż każdy wzór został wyprodukowany w limitowanej ilości 125 sztuk. Tomek Jacyków powiedział- „Te torby powstały z mojej miłości do kobiet.” Znam Tomka i jestem pewna, że tak jest. W kolekcji mam swoją ulubioną jak myślicie, który to model?  

Strefa artystyczna Converse

DW., Grudzień 12, 2013 0 Fashion
Przed swoim wyjazdem byłam na prezentacji kolekcji Converse wiosna-lato 2014.
Spotkanie odbyło się w ASP.
Dużo kolorów i ciekawy pomysł na ekspozycję pozostawił wrażenia.
Czasami tak mało trzeba, żeby zapamiętać. Strefa artystyczna była inspiracją oraz przy okazji dobą zabawą – Shoes are boring wear sneakers.
Podczas prezentacji zostali zaprezentowani ambasadorzy marki: Flatbush Zombies, Trash Talk, Vizie, Zared Bassett, Lokas Rakas, Mike Anderson, Nick Trapasso. Mocne osobowości, które inspirują do kreatywnego napędzania współczesnej kultury ulicy. Od przyszłego roku Converse będzie przybliżać sylwetki  kreatywnych ludzi: skaterów, muzyków, fotografików, osób które zajmują się graffiti czy tatuażem. Już w lutym zobaczycie bardzo ciekawe modele. Jestem pewna, że znajdą rzeszę swoich fanów. 

 

Nowoczesny luksus Łukasza Jemioła

DW., Grudzień 10, 2013 1 Fashion
NOWOCZESNY LUKSUS
Projektant w każdym kolejnym pokazie stara się zaskoczyć ciekawym widowiskiem i wytrwale realizuje swój twórczy plan.
Gra kolorów, przestrzeń, genialne oświetlenie i muzyka, pozwoliła mi na intrygujący odbiór.
Ostatni pokaz jest futurystycznym widowiskiem, w którym najważniejszą rolę odgrywa intensywna czerwień i minimalizm.
Jemioł umiejętnie podaje analizę prostych form i pozwala skupić się na kroju i barwach.
Kolekcja zawiera proste konstrukcje, które nadają marce nowy kierunek. KOLORY
Mocne kolory, takie jak np. czerwień, dzięki klasycznej linii wyraźnie zarysowały sylwetki.
W kolekcji znajdziemy plisowania z błyszczących tkanin, które kokietują lekkością. SWOBODNA ELEGANCJA
Minimalistyczne mają bardziej swobodną linię w porównaniu z innymi kolekcjami Jemioła.
Odnoszę wrażenie, że projektant postawił na delikatny seksapil. Tym razem nie chodzi o przylegające do ciała sukienki, ale delikatną swobodę i proste łączenia.
Kobieco, delikatnie i zmysłowo. Subtelne odniesienia budzą ciekawość i potwierdzają, że skromność jest wielką klasą. ŁUKASZ JEMIOŁ BEZ SZAROŚCI
I za to mu chwała!
Projektant przedstawił kolekcję emanującą kobiecością, a jednocześnie idącą z modą. Wizja projektanta wpłynęła na moje emocje.
Światło i przestrzeń odegrały bardzo ważną rolę, tak ważną, że z chęcią pokaz obejrzę jeszcze raz.
Bardzo dziękuję T-mobile za transmisję pokazów mody polskich projektantów.
Dzięki tej inicjatywie mam szansę "uczestniczyć" w pokazie nawet jak mnie tam nie ma.
Tym razem najnowszą kolekcję Łukasza Jemioła obejrzałam z daleka od Polski. Jak miło ;)

Robert Kupisz IRON Zima 2014/15

Dorota Wróblewska , Grudzień 06, 2013 2 Fashion
Przeczytałam na fb komentarz- " Kupisz nie tworzy mody". Tworzy coś więcej od mody, tworzy to, z czym mają największy problem projektanci.
Kupisz stworzył STYL. Nic nie jest bardziej cenniejszego od stylu. To wielki sukces, żeby w tak krótkim czasie stworzyć modę na KUPISZA, stworzyć styl własnej marki.
Przemyślana grupa docelowa, strategia i kolekcja, która jest "trafiona".
Wiem, że wiele osób oczekuje zaskoczenia i może zarzucać projektantowi, że nie pokazuje nic nowego.
A co nowego pokazuje Ralph Lauren, Donna Karan, Burberry czy Tommy Hilfiger?
Każda z tych marek, które wymieniałam, ma swój styl, modernizuje kolekcje, wprowadza nowości, ale trzyma się swojej koncepcji i pielęgnuje swój STYL.
Ciesze się, że Robert Kupisz trzyma się swojej wizji i realizuje markę, która ma perspektywę. Przez ostatnie dwie dekady w polskiej modzie połknęliśmy kij od szczotki. Projektanci tworzyli modę na jedno wyjście. Jedwabne sukieneczki, pantofelki, koronki i falbanki. WIELKA MODA NA KUPONY. Robert Kupisz  podszedł do mody na luzie, z głową i "pozamiatał". W ciągu czterech ostatnich lat, moda na jedno wyjście poszła do lamusa. W tworzeniu stylu najważniejsza jest konsekwencja i pozbycie się śladów pozerstwa. Istotna jest filozofia marki, która opiera się na wyrazistej idei.
Kolekcje Kupisza odnoszą sukces, bo posiadają subtelne tchnienie beztroski, wyrażają emocje wolności, luzu, swobody czyli tego, czego brakowało polskiej modzie. Ostatnia kolekcja to zastosowanie czerni, szarości, która jest zrównoważona ciekawymi rozwiązaniami.
Największym hitem kolekcji są skórzane kurtki i spodnie, które mają nowoczesne wykończenia i ciekawe rozwiązania z podwójnymi zamkami. Dzięki dodatkom kolekcja jest wyrazista i ma charakter. Jedynym mankamentem za swobodę i luz są ceny, które nie przystają do polskiej rzeczywistości.

Mollie ma szczęście… do facetów.

MP, Listopad 26, 2013 0 Fashion
Kilka miesięcy temu Mollie, marka do tej pory utożsamiana z biżuterią dla kobiet, stworzyła pierwsze wzory w kolekcji Men by Mollie. W ten sposób, naturalnie i z pełną konsekwencją wpisała się w swoją hasłową rzeczywistość: bez względu na płeć, wiek, wykształcenie, miejsce zamieszkania… „Szczęście nie ma granic. Szczęście dla każdego… Mollie dla każdego!”
Naszej twórczej filozofii zawsze bliski był, jest i zostanie duch podróży i przygody, otwartości na świat, ciekawych ludzi i braterskie emocje. Taka też jest męska odsłona Mollie - nowoczesna, odważna, z charakterem, zadziorem. Dziś synonimem męskości są nie tylko wyrzeźbione na siłowni mięśnie, ale przede wszystkim wewnętrzna stabilna siła, którą sprawia, że mężczyzna jest po prostu - interesujący.
Po kilku miesiącach mamy pewność, że w Polsce nie brakuje facetów szukających sposobów by podkreślić swój indywidualizm i charakter, chętnie łamiących schematy minimalizmu, również w codziennym wizerunku. Męska szafa zyskuje na kolorystyce, odwadze, otwartości. Także w aspekcie dodatków podkreślających – własne JA.
Dziś, części przedstawiamy, innym przybliżamy, jednego z takich właśnie facetów. Ekskluzywny Menel - Kamil Pawelski. Fan zup, który lubi je zarówno sam gotować, jak i próbować oraz zachwalać u innych. Obecnie mieszka w Warszawie, ale pochodzi z Mazur, które chętnie odwiedza w wolnych chwilach. Swoje modowe inspiracje czerpie m.in. ze spontanicznych wypadów do europejskich metropolii. Wówczas oddala się od turystycznych szlaków i skręca w najciemniejsze ulice, próbując dostrzec ich prawdziwy kolor. Na co dzień jest związany zawodowo z branżą odzieżową. Lubi bawić się własnym ubiorem. Twierdzi, że nie próbuje zrozumieć mody. Uważa, że modę trzeba czuć i mieć do niej nosa. Wywęszenie swojego zapachu, który w naturalny sposób będzie pasował do ciała to jego zdaniem umiejętność, która sprawia, że człowiek jest ubrany, a nie przebrany.
Od pół roku prezentuje swoje lookbooki na autorskim blogu, które przykuły naszą uwagę. Wyróżnia je autentyczne i subiektywne spojrzenie na modę. Widać i czuć w tym jego prawdziwą pasję, własny styl, kreatywność. Zestawienia są proste i można w nich swobodnie wyjść na ulicę.
I choć spotkaliśmy i poznaliśmy się w sieci, to był to dopiero początek. Ludziom z pasją internet tylko pomaga nawiązać nowe realne znajomości. Kilka maili, dobre rady, otwarte umysły, entuzjazm i duże pokłady energii do działania sprawiły, że bardzo spontanicznie i niemal na przysłowiowych wariackich papierach Ekskluzywny Menel porzucił na chwilę miejskie życie w stolicy, by odwiedzić Mollie nad Bałtykiem.
Efektem tego spotkania jest wielowymiarowa sesja fotograficzna, podczas której wspólnie świetnie się bawiliśmy. Zdjęcie można już oglądać na stronach bloga Ekskluzywnego Menela i Mollie. Zaś jako podsumowanie stworzyliśmy poniższy katalog:
http://issuu.com/kierek/docs/men_by_mollie_2013
Men by Mollie ma wiele twarzy. Każda jest interesująca. Każda jest inna. Każda zasługuje na uwagę. I ta w garniturze i w ramonesce. Perkusisty z hard rockowej kapeli i miłośnika sportów outdoorowych. Żeglarza, snowboardzisty, fana F1. Maklera giełdowego, sprzedawcy świeżych bagietek oraz kawy na wynos, kibica polskiej siatkówki.
Ta z pierwszego męskiego katalogu ma twarz Kamila, Ekskluzywnego Menela. Człowieka z pasją, otwartością, fantazją, uśmiechem, siłą i odwagą. To nasz pierwszy męski ambasador.
Jesteśmy jednak przekonani, że każdy ma owo COŚ w sobie. Każdy może wyróżnić się w tłumie. Być po prostu na swój sposób interesującym. Niezależnie od tego ile ma lat, co robi zawodowo, gdzie mieszka, w co wierzy, jakie ma przekonania, komu kibicuje. Wystarczy uwierzyć w siebie razem z Mollie. Tak jak uwierzył Kamil, nasz Ekskluzywny Menel.
 

Narty i snowboard z Napapijri.

DW, Październik 26, 2013 0 Fashion
Napapijri to międzynarodowa marka modowa z włoskimi korzeniami. Authentic to sportowa linia marki, skierowana do wymagających podróżników, sportowców i ludzi z pasją. To, co charakteryzuje Napapijri to przede wszystkim dbałość o jakość i detale. Napapijri udowadnia, że ciepła kurtka zimowa nie musi wcale być ciężka i gruba. W ubraniach narciarskich i snowboardowych ważne jest, aby nie krępowały ruchu i były lekkie. Wszystkie projekty wykonywane są z najwyższej jakości tkanin oraz przy użyciu najnowocześniejszych technologii, dzięki czemu są trwałe i oddychające, jednocześnie izolując przed niskimi temperaturami.
W tym sezonie narciarsko-snowboardowym Napapijri stawia na proste, dopasowane fasony
i energetyczne barwy. Monochromatyczne kurtki i spodnie o tej samym kolorze łączymy ze sobą, tworząc jednobarwny zestaw. Napapijri proponuje, aby postawić na stylizację w kolorze żółtym, który jest przewodnią barwą najnowszej kolekcji. Niesamowity efekt wizualny daje również najmodniejszy tej zimy total look w kolorze białym. Dopasowana kurtka z futrzanym kapturem
i obcisłe spodnie tworzą ciekawą stylizację przywołującą na myśl mroźny klimat Arktyki. Propozycje dla mężczyzn to klasyczne kurtki o sportowym kroju. Nowością są kurtki nylonowe o stonowanych barwach z wzorami przypominającymi teksturę wełny.
Tak jak w każdej kolekcji Napapijri, i tym razem znajdziemy Skidoo, czyli kultową, pierwszą na świecie kurtkę, którą zakładamy przez głowę. Jej charakterystycznym znakiem rozpoznawczym jest duża kieszeń z flagą Norwegii na piersi. Skidoo to propozycja dla całej rodziny, ponieważ występuje w wersji damskiej, męskiej i dziecięcej. Salon- KLIF Konkurs-http://www.sophisti.pl/konkursy/konkurs-napaijri/
 

FashionPhilosophy Fashion Week Poland- Dawid Tomaszewski i długo nikt

DW, Październik 22, 2013 1 Fashion
Postanowiłam, że będę pisać tyko o kolekcjach, które moim zdaniem są warte uwagi.
Zacznę od wisienki na torcie. Dawid Tomaszewski
Projektant wystąpił gościnnie i pokazał tylko część swojej kolekcji. Domyślam się, że kolekcja wisiała gdzieś w butiku, bo jedna sukienka miała metkę, ale mimo wpadki, która nie powinna się zdarzyć nie zakłóciło to mojego odbioru. Dawid Tomaszewski przedstawił swoją kolekcję po dwóch dniach maratonu pokazów i można powiedzieć, że "zakończył" Fashion Week.
Warto było czekać do 22.00 żeby zobaczyć jaka przepaść dzieli Tomaszewskiego od innych projektantów, którzy zaprezentowali swoje kolekcje w Łodzi.
Czyli Dawid Tomaszewski i długo, długo nikt! Wreszcie powiało wielkim światem.
Projektant zawraca uwagę na szczegóły i dzięki temu zyskał miano twórcy "szykownej klasyki".
Kolekcje Tomaszewskiego odwołują się do idealistycznej wizji kreowania mody.
Zestawienia kolorów, wzorów, materiałów nie były przypadkowe. Widać było dojrzałą modę i solidny warsztat. Tomaszewski projektuje ekskluzywną odzież wieczorową szytą z delikatnych tkanin. W kolekcji można było dostrzec ciekawe wzory i oryginalne lekko przerysowane formy. Suknie Tomaszewskiego są konstruowane tak, że układają się do sylwetki. Lekkie materiały w wydaniu projektanta doskonale pracują z ciałem. Geometryczne wzory są łagodne i podkreślają wyjątkowość kolekcji.
Widać tu myśl o nowoczesnej kobiecie, która potrzebuje szykownego ubioru. W kolekcji widać mistrzowską grę tkaniną. Łączenie przeźroczystości z fakturą, gaszenie wzorów jednolitą barwą, rezygnacja z mocnych kolorów, tworzy tu przemyślany ciąg sylwetek. Tkanina pełni rolę dekoracji, która ma podkreślać kształt.