Dorota Wróblewska

"Antygwałty" u Kupisza

Czerwiec 11, 2015 1 Fashion


Miejska wieść niesie, że w podkolanówkach można spokojnie wybrać się w najbardziej niebezpieczne rejony miejskie lub głęboko w las. Nic nam nie grozi.
Podkolanówki „antygwałty” są na końcu listy rzeczy, które możemy nazwać seksownymi. Jak się okazuje, czas weryfikuje miejskie legendy, a Kupisz zmienia obyczaje, udowadniając, że taka stylizacja może być bardzo ponętna.
 Oczywiście podkolanówki to tylko jeden z elementów, które dopełniały stylizacji podczas wczorajszego pokazu projektanta w Soho Factory. Kupisz po raz kolejny podporządkował kolekcję subkulturze – Gangsta wyraźnie inspirowana jest kulturą afroamerykańską: czarnymi dzielnicami Nowego Jorku, rapem, specyficznym sposobem poruszania się i spędzania wolnego czasu. Podkreślić trzeba doskonale dobraną muzykę – publiczność kołysała się na krzesłach w rytm hiphopowych hitów. Wśród modeli dominowały luźne spodnie, masywne złote łańcuchy, pikowane kurtki, bejsbolówki i… gołe klaty. Modelki, prócz wspomnianych już podkolanówek z logo projektanta, ubrane były w skąpe sukienki, obcisłe szorty, pikowane kamizelki i czapki z daszkiem. W finale mogliśmy zobaczyć bardziej klasyczne sylwetki: bawełniane płaszcze, miękkie sukienki z rozcięciami, białe bluzki i długie suknie. Prócz beżów, czerni i szarości, charakterystycznych dla projektanta, królowało srebro i złoto. Moda na bogato!
 Bo taka jest też klientela Kupisza – młodzi, którzy dorobili się szybkich fortun albo dzieci bogatych rodziców. Dziewczyny piłkarzy, żony z Hollywood. Projektant konsekwentnie rozwija swoją markę, doskonale trafiając do grupy docelowej, która ma pieniądze. Nie zmienia stylistyki, bawi się modą, odświeża sprawdzone już rozwiązania. Dzięki temu na modzie zarabia, a jego ubrania w cztery lata stały się nie tylko produktem, ale stylem życia. Ciężko znaleźć lepiej spozycjonowaną, konsekwentnie prowadzoną i stabilną finansowo polską markę.
 Kolekcja byłaby hitem na deptakach South Beach, w Bronxie i Harlemie – co do tego nie ma wątpliwości. Pewnie gorzej poradziłaby sobie na 5th Avenue, ale przecież nie chodzi o to, żeby się wszystkim podobać. Kupisz doskonale to rozumie, dlatego po raz kolejny odniesie sukces. Piłkarze i ich żony będą ustawiać się w kolejce do butiku. A i ja chętnie kupię parę modeli z kolekcji.

P.S. Podobno podkolanówki wykonała firma Gatta. Jest MOC!

GANGSTA by Qπш Robert Kupisz lato 2016

Kupisz 2015 1
Kupisz 2015 2
Kupisz 2015 3
Kupisz 2015 4

Komentarze

Skomentuj post

Wszystkie pola są wymagane, twój e-mail nie zostanie opublikowany