DW

Vistula z charakterem

Grudzień 18, 2015 0 Fashion

Rynek jest zawalony ubraniami. Do wyboru do koloru, każdy znajdzie coś dla siebie. Można powiedzieć, że mamy w czym wybierać, jednak nie zawsze są to trafne decyzje.

Warto pamiętać, że "charakter” jest nieodzowną częścią naszego stylu, szczególnie jest to widoczne w przypadku mężczyzn. Na szczęście panowie coraz częściej interesują się modą, chcą z nią eksperymentować. Polski rynek wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom.

Do niedawna, aby dobrze się ubrać, mężczyźni musieli zaopatrywać się w zagranicznych sieciówkach. Polska moda męska nie kojarzyła się najlepiej — na co niemały wpływ miał PRL i trudne początki polskiego kapitalizmu. Na szczęście to już przeszłość — Vistula świetnie pokazuje pokoleniową zmianę w polskiej modzie (i biznesie), zyskując zupełnie nowe oblicze.

Dojrzałość, zadziorność, młodzieńczy bunt i siła — oto cechy, charakteryzujące mężczyznę Vistuli. Ta rozpiętość przywoływanych wartości (od młodzieńczego buntu do dojrzałości) dobrze odzwierciedla zróżnicowany asortyment marki. Każdy pan powinien znaleźć tu coś dla siebie — co widać również po zapowiedzi najnowszej, wiosenno-letniej kolekcji: odważne wzory (intensywne nadruki kwiatowe, paisley) i kolory (seledynowy, malinowy, cytrynowy) przeplatane są ponadczasową klasyką (granatowe i beżowe garnitury, koszule i marynarki w „biznesowej kolorystyce”). Dla tych, którzy chcą iść na modowo-zawodowy kompromis, marka przygotowała szereg dodatków: kolorowych krawatów, much i skarpetek, które odświeżą garderobę i dodadzą stylizacjom pazura, nie wywołując przy tym rewolucji w szafie.

 

Ubrania Vistuli wyróżniają się współczesnym wzornictwem i świetnie korespondują ze „światowymi” trendami. Dla najbardziej wymagających klientów marka przygotowała także możliwość szycia na miarę — Made to Measure.

Skomentuj post

Wszystkie pola są wymagane, twój e-mail nie zostanie opublikowany