DW

Dziewczyna Kot

Listopad 11, 2015 3 Moda - Nowości

Justyna Steczkowska, wszechstronnie utalentowana wokalistka ponownie została twarzą (i nogami) Gatty lidera branży pończoszniczej w Polsce. Artystka, a przy tym właścicielka jednego z najpiękniejszych ciał show-biznesu, nie kryła radości z powrotu do współpracy. Piosenkarka wystąpi w najnowszej kampanii reklamowej marki.

Gatta… stęskniłam się za nią… to moja przyjaciółka… — mówi w spocie Steczkowska. Na konferencji dodaje: Dojrzewałyśmy razem, ciesząc się coraz bardziej swoją świadomą kobiecością. Artystka imponuje nienaganną figurą i świetnym wyglądem, co, jak sama przyznaje, jest głównie połączeniem dobrych genów, życiowego spełnienia oraz zdrowego odżywiania.

Nie sposób nie zauważyć, że dotychczasowa współpraca artystki z marką należy do jednej z najbardziej udanych w historii kampanii marek odzieżowych, a Gatta, prócz rajstop i kociego logotypu, kojarzy się właśnie ze Steczkowską.

Sama artystka współpracę z marką kwituje żartobliwie: Po prostu pasowałyśmy do siebie. Obie kochamy koty.

Przy okazji spotkania prasowego zaprezentowane została także pierwsza autorska kolekcja bielizny Gatta Intimate (w tym rewolucyjny double push up) oraz nowy model rajstop Satti Matti, idealny na nadchodzące chłody.

Kryjące, matowe rajstopy o aksamitnej fakturze, dostępne będą w trzech grubościach: 50, 90 oraz 120 den oraz czterech modnych kolorach: czarnym, grafitowym, ciemnozielonym oraz marsali. 

Komentarze

Skomentuj post

Wszystkie pola są wymagane, twój e-mail nie zostanie opublikowany