DW

Concept Restauracja robi w banana

Czerwiec 29, 2013 1 Nie Lubię

 

 Concept Restauracja

Piękne, ekskluzywne miejsce z przemiłą obsługą.
Usiadłyśmy na tarasie z widokiem na Warszawę. Chwila relaksu, nikt nie dzwoni, przestrzeń, czas dla siebie i spotkanie z wieloletnią przyjaciółką.
Nie miałam ochoty na kolację i zamówiłam deser.
„Gotowany banan” w karcie brzmiał zachęcająco i smacznie.
Po dłuższej chwili kelner przyniósł deser. Na talerzu - abstrakcja z bananem. I wszystko by było super, gdyby podany banan był gotowany, a nie surowy.
Banan zimny, pokrojony na trzy części, oblany gotowanym sosem.
Proszę kelnera i reklamuję danie.
Powiedziałam, że zostałam wprowadzona w błąd, bo w karcie wyraźnie było napisane - gotowany banan.
Miły kelner nie bardzo wiedział co odpowiedzieć marudnej babie, która nastawiła swoje kubki smakowe na gotowanego banana.
Po chwili przyszedł drugi pan, który zapomniał się przedstawić i powiedział, że przykro mu, że jest taka sytuacja, ale nie zawsze to co jest w karcie, musi być na talerzu. Banan był podany ze „specjalnie gotowanym sosem”. Ale sos nie był z banana, mimo iż był gotowany (mój komentarz)
Po krótkiej rozmowie wywnioskowałam, że w restauracji Concept gotowany, prażony, duszony, pieczony, grillowany, surowy to „jeden pies".
Pan kelner zabrał talerz z niezjedzonym daniem a my dostałyśmy za to rachunek – jeden surowy banan kosztujący ponad 30 zł.
Moja przyjaciółka, która zaprosiła mnie na spotkanie, powiedziała do kelnera, że jest zdziwiona, że w takiej sytuacji deser został wliczony do rachunku.
Pan kelner łaskawie zabrał rachunek i po chwili wrócił z informacją, że możemy na banana dostać 10% zniżki.
Pominęłyśmy tą propozycję milczeniem i Basia zapłaciła rachunek.
Przy wyjściu, w ramach przeprosin, dostałyśmy dwa kieliszki szampana.
Z tego bonusu też nie skorzystałyśmy, bo przecież szampan (nawet gratis) nie mógł zastąpić smaku gotowanego banana.
Piszę o tej sytuacji, bo takie luksusowe miejsce powinno nie tylko obsługę na najwyższym poziomie i stosować wysokie ceny, ale również ogólnie przyjęte w lokalach tej kategorii zasady traktowania swoich gości. Ceny, otoczenie, założenia zobowiązują.
Poza tym KLIENT MA ZAWSZE RACJĘ. Pod warunkiem, że chcemy, żeby jeszcze raz nas odwiedził.

Komentarze

Skomentuj post

Wszystkie pola są wymagane, twój e-mail nie zostanie opublikowany