Warsaw Fashion Street

Joanna Konroniewska charytatywnie

MATERIAŁ PROMOCYJNY, Lipiec 05, 2012 2 Warsaw Fashion Street
Charytatywna licytacja stroju zaprojektowanego przez Joannę Koroniewską dla Fundacji Spełnionych Marzeń. W trakcie tegorocznego pokazu Warsaw Fashion Street, odbyła się prezentacja stroju zaprojektowanego przez Joannę Koroniewską podczas warsztatów mody „Projektuj z Barbie™”. Ten unikalny zestaw składa się z dwóch części. Górna przypomina top luźno opadający na biodra. Z przodu jest biały, z tyłu natomiast wykonany z cienkiego elastycznego tiulu w kolorze czarnym. Dolna część została uszyta z szarej cienkiej satyny, spod której wystaje kilka warstw tiulu w kolorze różowym. Całość dopełnia pasek z tiulowym kwiatem przymocowanym na agrafce, dzięki czemu ma on wiele zastosowań – można go odpiąć i przypiąć bezpośrednio do stroju, bądź ozdobić nim włosy. Strój wykonany jest z elastycznych materiałów, co sprawia że bez trudu dopasowuje się do sylwetki. Dodatkowo, spódnica posiada wszytą gumkę, może być zatem noszona zarówno na biodrach, jak i w pasie! Jednak co ważne, dochód uzyskany z licytacji autorskiego projektu wykonanego przez Koroniewską przekazany zostanie Fundacji Spełnionych Marzeń Małgorzaty i Tomasza Osuchów! Sukienkę licytować można przez platformę aukcyjnej Allegro pod adresem: http://allegro.pl/sukienka-projektu-j-koroniewskiej-charytatywna-i2467424308.html . O Fundacji Spełnionych Marzeń "Fundacja Spełnionych Marzeń" powstała w sierpniu 2002 r. z inicjatywy Małgorzaty i Tomasza Osuchów. Potrzeba niesienia pomocy zrodziła się z osobistych przeżyć Państwa Osuchów, którzy stracili 11-letniego synka po długiej walce z chorobą nowotworową. Dramat ten stał się przyczyną ogromnej potrzeby niesienia pomocy i radości dzieciom ciężko chorym na schorzenia nowotworowe. Głównym celem ”Fundacji Spełnionych Marzeń” jest prowadzenie wielokierunkowych działań, mających za zadanie łagodzenie psychicznych i psychologicznych skutków leczenia onkologicznego u dzieci i ich rodzin. Fundamentalną zasadą naszego działania jest otoczenie opieką chorych dzieci i ich rodzin od momentu zdiagnozowania choroby poprzez cały proces leczenia, dając im siłę do walki i wiarę w pokonanie choroby.

WARSAW FASHION STREET 2012- GEORGE STOILOV

GEORGE STOILOV, Lipiec 05, 2012 0 Warsaw Fashion Street
Pokaz kolekcji OFF FASHION KIELCE- George Stoilov George Stoilov to młody 24-letni projektant, urodzony i wychowany w Sofii. Od najmłodszych lat był zainteresowany światem mody i projektowania. Najpierw ukończył Narodową Szkołę Mody i Tkanin w 2006 r. a następnie uzyskał tytuł licencjata na kierunku "Projektowanie mody" na Narodowej Akademii Sztuk. Zamierza bardzo szybko uzyskać tytuł magistra. Podczas swojej edukacji brał udział w licznych konkursach w Bułgarii, na których odniósł kilka sukcesów, jak np. 2-gie miejsce na "Concourse d'Elegance 2009" organizowanym przez Royal Classic Car Club, czy 2-gie miejsce w "My Benetton - The Colors Of Benetton" w Sofii. Ponadto, jako jeden z młodych bułgarskich projektantów,  wybrany aby rozwijać linię odzieży, wziął udział w projekcie Beefeeter o nazwie "London Dress Code", który odniósł ogromny sukces w Bułgarii i który doprowadził do jego największego dotychczasowego sukcesu - do wygrania w 2011 r. kon-kursu "Młody bułgarski projektant mody" oraz do zwycięstwa w X edycji Międzynarodowego Konkursu OFFASHION w Kielcach. Jego zwycięska kolekcja "Louis 2014" zainspirowana Ludwi-kiem XIV i dworem francuskim, przeniesiona została do dzisiejszych czasów wraz z wpływami mody ulicznej. W tym samym roku rozpoczął prace nad własną linią odzieży i dodatków o nazwie "45 Street". Li-nia ta przeznaczona jest do mody ulicznej, która to jest ostatnio prawdziwą inspiracją dla Georga. Myśli o ulicy jako o nowoczesnej scenie, na której w każdej minucie odbywa sie najważniejsze przedstawienie zatytułowane Prawdziwe Życie. Zainteresowania Georga Stoilova w projektowaniu wybiegają znacznie dalej poza zwykłe projek-towanie ubrań. Interesuje się projektowaniem wnętrz, projektowaniem mebli, niszową perfumerią, akcesoriami i stylizacją. Jego odzież wykorzystywana jest w wielu sesjach mody, przedstawiających go jako projektanta, u boku idoli Georga ze świata mody, takich jak Martin Margiela, Yohji Yamamoto, Rick Owens czy Ann Demeulemeester. Aktualnie pracuje nad swoją nową kolekcja, która zostanie zaprezentowania nie tylko w Bułgari.

WARSAW FASHION STREET 2012- JUSTYNA CZEKAŁA

JUSTYNA CZEKAŁA, Lipiec 05, 2012 0 Warsaw Fashion Street
Pokaz kolekcji TALENT WARSAW FASHION  STREET- Justyna Czekała "Luz bluz" to damska kolekcja casualowa, inspirowana subkulturami, skierowana do kobiet ceniących alternatywny styl życia, wolny od społecznych norm i narzucanych masom wizji kobiecego wyglądu.
Kolekcja łączy style, mieszając charakterystyczne dla nich elementy kojarzone z kilkoma subkulturami: ponure, spiczaste kaptury metalowców, skejtowskie bluzy, punkowe kolczaste irokezy i typowo sportowe ściągacze. Częściowo dopasowane dzianinowe modele jedno- i dwuczęściowe zostały odbarwione, ufarbowane i podmalowane ręcznie w palecie asfaltowego popielu, cappuccino i wina. Detale w postaci kolców, unikatowych kapturów, pasmanterii miejscowo malowanej ręcznie, podmalowań i odbarwień podkreślają zadziorny charakter kolekcji. Justyna Czekała - projektantka ubioru, ekologicznej biżuterii i akcesoriów; ambasadorka upcyklingu, wykorzystująca w swoich pracach złom i odpady; pasjonatka subkultur i fantastyki post-apokaliptycznej.
 

WARSAW FASHION STREET 2012- MACIEJ TRZMIEL

MACIEJ TRZMIEL, Lipiec 05, 2012 1 Warsaw Fashion Street
Pokaz zwycięzkiej kolekcji TALENT WARSAW FASHION STREET- Maciej Trzmiel Maciek Trzmiel urodzony w Warszawie w 1990r Ukończył z wyróżnieniem Międzynarodową Szkołę Kostiumografii i Projektowania Ubioru, a jego kolekcja dyplomowa została doceniona przez m. in. Fashion Magazine, Fashion Designers Group i Mariusza Przybylskiego. W III edycji Fashion Designer Awards został wyróżniony przez magazyn VIVA!MODA, gdzie odbył staż. Finalista IX edycji międzynarodowego konkursu Off Fashion i laureat w XI edycji Off Fashon . Zwycięzca Talent Warsaw Fashion Street 2012.

WARSAW FASHION STREET 2012- KATARZYNA JANECZEK

KATARZYNA JANECZEK, Lipiec 05, 2012 0 Warsaw Fashion Street
Pokaz kolekcji NEW LOOK DESIGN - Katarzyna Janeczek Wszyscy wiedzą jak zmienna i kapryśna jest pogoda Wielkiej Brytanii. Taki też charakter ma malarstwo Williama Turnera i to właśnie te cechy ma odzwierciedlać kolekcja inspirowana jego twórczością. Burza pojawiająca się z nikąd po chwili pozostawia po sobie słoneczną tęczę, bo przecież świat jest pełen uzupełniających się kontrastów. Lekkie, zwiewne i kapryśne stroje zamknięte w delikatnej kolorystyce idealnie oddają charakter kobiet niezależnych, a jednocześnie delikatnych i zmysłowych. Proste formy mają przede wszystkim sprawiać przyjemność i wzbudzać potrzebę ich noszenia. Takie też założenie przyświeca projektantce na każdym etapie tworzenia damskich kolekcji - strój jest ozdobą  kobiety, a nie nie na odwrót. Ważne, żeby czuć się zawsze wyjątkową.

Sylwia Gliwa stylizowana na Marilyn Monroe na pokazie marki Perwoll podczas Warsaw Fashion Street

MATERIAŁ PRASOWY, Lipiec 05, 2012 0 Warsaw Fashion Street
Sylwia Gliwa stylizowana na Marilyn Monroe na pokazie marki Perwoll podczas Warsaw Fashion Street Tysiące widzów, wspaniała, słoneczna pogoda, oraz pełna blasku aktorka Sylwia Gliwa stylizowana na Marilyn Monroe. To zapamiętamy z Warsaw Fashion Street 2012, największego widowiska mody w Polsce, którego głównym partnerem już po raz trzeci była marka Perwoll. Tegoroczny Warsaw Fashion Street 2012 uświetnił specjalny pokaz marki Perwoll, który poprowadził prezenter TVN, Olivier Janiak. Widzowie mieli okazję zobaczyć pełne blasku kreacje w stylu glamour. Punktem kulminacyjnym pokazu była prezentacja sukni wg projektu Patrycji Pagas, która zwyciężyła w konkursie Perwoll i Sophisti.pl - Zainspiruj się Marilyn Monroe i zaprojektuj suknię w stylu glamour. Zwycięską kreację zaprezentowała Sylwia Gliwa. Aktorka pokazała ją na wybiegu, a następnie w tanecznym show do kultowej piosenki Marilyn Monroe „Diamonds are the girl’s best friend” z filmu „Mężczyźni wolą blondynki.” - Ten pokaz był dla mnie wyzwaniem. Przede wszystkim bardzo się cieszę, że miałam okazję wypróbować taki piękny układ z profesjonalnymi tancerzami, a następnie zatańczyć go na Krakowskim Przedmieściu. To wyjątkowa okazja, aby zaprezentować się szerokiej publiczności w innej odsłonie – powiedziała po występie Sylwia Gliwa. Następnie Beata Bielak, reprezentująca Henkel Polska sp. z o.o. i markę Perwoll, wręczyła zwyciężczyni konkursu, Patrycji Pagas – młodej projektantce z Warszawy, nagrodę – voucher na wyjazd wraz z osobą towarzyszącą na Paryski Tydzień Mody. – Dla młodej projektantki wyjazd na Tydzień Mody do jej światowej stolicy to cudowna nagroda – mówi Olivier Janiak.
 
Ogromnym zainteresowaniem podczas dwudniowej imprezy Warsaw Fashion Street 2012 cieszyło się Studio Stylu Perwoll, w którym stylistka udzieliła dziesiątek porad. Co więcej, w niedzielne popołudnie zabawę z publicznością przy Studio Stylu Perwoll poprowadzili Sylwia Gliwa i Olivier Janiak.

Warsaw Fashion Street to widowisko mody odbywające się na Krakowskim Przedmieściu, w tym roku już po raz ósmy. Celem imprezy organizowanej przez Dorotę Wróblewską jest popularyzacja mody, zarówno przez pokazy najbardziej znanych w kraju projektantów, jak i tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją karierę. W czasie imprezy nie brakuje również pokazów charytatywnych. Warsaw Fashion Street to jednak nie tylko główny wybieg, ale także wiele stoisk na Krakowskim Przedmieściu związanych w różnorodny sposób z modą. Jak co roku, jednym z nich było Studio Stylu Perwoll. Henkel oferuje na całym świecie wiodące marki i technologie w trzech obszarach biznesowych: środków piorących i czystości, kosmetyków do pielęgnacji włosów i ciała oraz klejów, uszczelniaczy i technologii powierzchniowych. Założona w 1876 roku firma jest światowym liderem w branżach produktów konsumenckich oraz dla przemysłu, oferując tak znane marki jak Persil, Schwarzkopf i Loctite. Henkel zatrudnia ponad 47 tysięcy pracowników. W 2011 roku wartość sprzedaży wyniosła 15,6 miliarda euro, a skorygowany zysk operacyjny 2,03 miliarda euro. Akcje uprzywilejowane Henkla wchodzą w skład najważniejszego niemieckiego indeksu giełdowego DAX, a sama spółka jest ujmowana w rankingu Fortune Global 500

 

WARSAW FASHION STREET 2012- ANNA PALKA-NOWAK

ANNA PALKA-NOWAK, Lipiec 05, 2012 0 Warsaw Fashion Street
Pokaz kolekcji NEW LOOK DESIGN Anna Palka-Nowak Projektantka ubioru i Absolwentka Szkoły Artystycznego Projektowania Ubioru. Podczas Cracow Fashion Awards zdobyła wyróżnienie za kreatywność i wizjonerstwo. Tworzy projekty w nurcie minimalistycznym.
Jej dewizą jest zdanie Coco Chanel " Moda, w której nie można wyjść na ulicę, nie jest modą." W kolekcji "A^kwadrat" chciałam ukazać głębię obrazów Roberta Rymana, którego twórczością się zainspirowałam.
Urzekły mnie połączenia kolorystyczne, faktura oraz kształt jego prac.

WARSAW FASHION STREET 2012 -Beata Cupriak

DW, Lipiec 02, 2012 1 Warsaw Fashion Street
Podczas Warsaw Fashion Street najnowszą kolekcję przedstawiła Beata Cupriak. Na zaproszenie projektantki, w pokazie udział wzięła Ewa Pacuła W tym sezonie cała uwaga skoncentrowana jest na talii. Długość sukienek podkreśla wiotkość i smukłość sylwetki. Zastosowanie surowej, miękkiej i niewykończonej wełny z dodatkami ze skóry nadaje kolekcji niezwykłej elegancji i luksusu. Zastosowane tkaniny i kroje zmiękczają sylwetkę i nawiązują do mody z lat czterdziestych .O jej modowym charakterze stanowi zestawienie roznych faktur materii i koloroów i konstrukcji...Z pewnością  jest to kolekcja, która jest pochwałą kobiecości.

WARSAW FASHION STREET 2012 -BIZUU

DW, Lipiec 02, 2012 5 Warsaw Fashion Street
Pokaz kolekcji Bizuu podczas WARSAW FASHION STREET 2012 WOLNA JAK PTAK, KOBIECA JAK BIZUU

Dostojna czapla zachwyca klasyczną szarością. Kolory nadchodzącej jesieni równoważy nieśmiały połysk ozdobnych piór. Sentymentalne wspomnienie odchodzącego lata. Jaskółka dawno już zapomniała o wiośnie. Skromna, ale z charakterem. Zdecydowany fason upierzenia nie pozwala jej przemknąć niezauważoną.
Filuterna kukułka, wzorzysta psotnica, która zawsze osiąga swój cel. Nazwy pięknych i oryginalnych ptaków przyjęły kreacje z najnowszej kolekcji BIZUU – marki dla kobiet wolnych i niezależnych, modnych
indywidualistek i zmysłowych uwodzicielek. Szczebiot jesiennych ptaków oddających hołd coraz słabszym promieniom słońca kryją w sobie wykwintne wełny typu Channel i cienkie wełenki. Nastrój zimowego wyciszenia równoważą strojne elementy z koronki, a z szelestem piór łatwo pomylić ruch zwiewnego ortalionu. Sztuczne futra podkreślają cykliczność pór roku i zmienność. Ardea, Riparia, Cuculus – kreacje, które w pełni wybrzmiewają kobiecym powabem BIZUU, korespondują z wolnością, subtelnie niwelują melancholię zimy i jesieni, zaskakując kontrastowym detalem. Wiosenne ptasie radio wybrzmi dopiero za rok, ptasia rewia mody BIZUU złagodzi tęskne oczekiwanie kobiety. Łączącej chłód tajemniczego spojrzenia z gorącym żywiołem entuzjazmu. Kobiety stonowanej, jednak zawsze gotowej do lotu.

 

WARSAW FASHION STREET 2012 -Elie Tahari

DW, Lipiec 02, 2012 1 Warsaw Fashion Street
W programie tegorocznej edycji Warsaw Fashion Street nie mogło zabraknąć również pokazu zagranicznej marki. Tym razem zobaczymy kolekcję Elie Tahari. Na wybiegu pojawi się plejada aktorek: Aleksandra Kisio, Andżelika Piechowiak, Odeta Moro-Figurska, Omenaa Mensah, Agnieszka Cegielska, Natalia Lesz, Anna Samusionek, Aleksandra Mikołajczyk, Agnieszka Popielewicz, Magdalena Steczkowska. Na temat samej marki jak i kolekcji wywiadu udzielił Leszek Conder, właściciel jedynego butiku w Polsce, gdzie kolekcję można kupić.  Jaka jest historia marki Elie Tahari? Historia właściciela, Pana Elie Tahari jest jak typowy „american dream”.  Najpierw dorastanie w izraelskim sierocińcu, a następnie emigracja do USA z mniej niż $100 w kieszeni. W świecie mody zaczynał od sprzedawcy w butiku w nowojorskim Greenwich Village aby po latach stać się jednym z największych projektantów mody. Jest on zaangażowany w praktycznie cały proces projektowania swoich strojów. Żaden prototyp nie wyjdzie z nowojorskiej siedziby firmy zanim osobiście Elie Tahari go nie zatwierdzi. Bardzo dużą uwagę przykłada do doboru wysokiej jakości materiałów oraz do wykończenia detalu. Do najsłynniejszych wielbicielek stylu ELIE TAHARI należą między innymi Beyonce, Angelina Jolie, czy Marcia Cross. Nasz nowy ELIE TAHARI sklep w warszawskiej Promenadzie jest pierwszym firmowym sklepem w Polsce. Nasza oferta jest taka sama jak na całym świecie, a nawet jedna klientka stwierdziła, że jest bogatszy i lepszy od sklepu w Londynie. Jest to sympatyczne stwierdzenie zwłaszcza, że sami cztery razy do roku wybieramy kolekcje na następne sezony. Jeszcze jedna sprawa, która wydaje mi się ważna. Sprowadzamy tylko „rozmiarówkę„ czyli po jednaj sztuce konkretnego rozmiaru. A więc sytuacja, że dwie panie spotkają się na wspólnym przyjęciu w tych samych kreacjach jest praktycznie znikoma. Do jakich kobiet są skierowane stroje ELIE TAHARI? Stroje ELIE TAHARI skierowane są do kobiet, które lubią klasyczną elegancję, przywiązują uwagę do jakości materiału z których są one wykonane oraz do perfekcyjnego detalu. W Polsce dużo jest takich osób? „Dużo” jest raczej pojęciem względnym, ale uważam, że na pewno jest spora ilość Polek którym zależy aby modnie, „światowo” się ubierać. Teraz bez wyjeżdżania z kraju można to w naszym sklepie dokonać. Jak ocenia Pan Polski rynek mody? Jest niestety bardzo mały, tylko kilka światowych marek. Chodząc po sklepach w innych metropoliach od razu widać tą różnicę. Tam dziesiątki czy setki projektantów mody a u nas kilka marek. Jakiej kolekcji możemy się spodziewać podczas tegorocznej edycji Warsaw Fashion Street? Przedstawimy naszą obecną letnią kolekcję inspirowaną krajobrazami Maroka i kolorami  z ogrodów Marrakeszu, jest bardzo elegancka i kobieca.  A zdradzi Pan, co będziemy mogli kupić w kolejnych sezonach?  Na jesień ELIE TAHARI przygotował kolekcję gdzie dominować będą kolory granatu, bordo czy ciemnej zieleni. Wprowadza też nowe, szlachetne materiały, np. wyroby z andyjskich alpak. Tak więc zapraszamy do naszego sklepu!  Butik mieści się w Warszawie, centrum handlowe Promenada.